תנאי שימוש באתר

עדכון אחרון: 31 ביולי 2025
ברוכים הבאים לאתר EKS (להלן: "האתר"). אתר זה מופעל על-ידי חברת EKS בע"מ (ח.פ 057173676) (להלן: "החברה"). השימוש באתר, בתכנים המופיעים בו וברכישת המוצרים באמצעותו כפוף לתנאי השימוש המפורטים להלן (להלן: "התנאים" או "תנאי השימוש"). אנא קרא תנאים אלה בעיון, שכן בעצם הגלישה באתר, פתיחת חשבון משתמש, או ביצוע הזמנה באמצעות האתר, אתה מצהיר שהבנת את התנאים והסכמת לפעול לפיהם. תנאים אלה מהווים הסכם משפטי מחייב בינך לבין החברה. אם אינך מסכים להם – עליך להימנע מכל שימוש באתר.

1. כללי וזכאות לשימוש:
1.1 האתר משמש כחנות מקוונת לרכישת מוצרים פיזיים שונים. השירות באתר זמין למשתמשים תושבי ישראל בני 18 ומעלה, המחזיקים בכרטיס אשראי ישראלי תקף או באמצעי תשלום אחר שהחברה תאשר. על המשתמש מוטלת האחריות לוודא כי הוא עומד בתנאים אלה; ביצוע רכישה מעיד כי המשתמש כשיר משפטית לבצע עסקאות מחייבות.
1.2 בהרשמה לאתר יתכן שתידרש לבחור שם משתמש וסיסמה ולמסור פרטים מזהים. הנך מתחייב למסור רק פרטים מדויקים, מלאים ונכונים, ולעדכן אותם במקרה שינוי. מסירת פרטים שגויים ביודעין עלולה למנוע ממך להשלים את הרכישה או לקבל את המוצר, והחברה שומרת את הזכות לנקוט צעדים משפטיים במקרה של ניסיון להונאה.
1.3 חשבון המשתמש הוא אישי, אין לשתף את פרטי הגישה שלך עם אחר. אתה אחראי באופן מלא לשמור על סודיות שם המשתמש והסיסמה ולהודיע לנו מיד אם נודע לך על שימוש בלתי מורשה בחשבונך.
1.4 השימוש באתר נועד למטרות רכישה קמעונאית לצריכה אישית בלבד. חל איסור על שימוש באתר לרכישות סיטונאיות או לצרכי מסחר חוזר ללא אישור מראש מהחברה. החברה רשאית להגביל כמות מוצרים מירבית בהזמנה אחת או בכלל, לפי שיקול דעתה, במיוחד אם תחשוד שהרכישה אינה לצריכה אישית.
1.5 החברה רשאית, בכל עת, למנוע או להפסיק את גישתו של משתמש כלשהו לאתר, באופן זמני או לצמיתות, אם אותו משתמש הפר את תנאי השימוש או ביצע מעשה בלתי חוקי, מסר פרטים כוזבים, פגע בפעילות התקינה של האתר, או מכל סיבה סבירה אחרת.

2. תהליך הרכישה באתר:
2.1 הצגת המוצרים באתר אינה מהווה הצעה מחייבת אלא הזמנה להצעת רכש מצד המשתמש. מילוי "סל הקניות", הזנת הפרטים הנדרשים וביצוע אישור תשלום מהווים הצעה שלך לרכישת מוצרים מהחברה. רק לאחר שההזמנה עוברת אישור ואנו בפועל מספקים את המוצר, ייווצר קשר חוזי מחייב. החברה שומרת לעצמה את הזכות לקבל או לדחות הצעת רכישה כלשהי לפי שיקול דעתה.
2.2 לאחר השלמת תהליך ההזמנה באתר ואישור חברת האשראי, תוצג לך אסמכתא הכוללת את פרטי ההזמנה ומספרה, ויישלח אליך אישור הזמנה בדוא"ל. לתשומת לב: אישור זה אינו מהווה אישור סופי לעסקה אלא רק אישור שההזמנה נקלטה במערכת. במידה ונמצא שהמוצר לא זמין במלאי או שישנה בעיה אחרת המונעת את השלמת המכירה, החברה תודיע לך ותבטל את החיוב עבור אותו מוצר.
2.3 החברה עושה מאמצים לוודא שהמלאי המוצג באתר עדכני. עם זאת, אין החברה מתחייבת כי כל פריט יהיה זמין למשלוח באופן מיידי, גם אם צוין כ"זמין במלאי". אם הזמנת מוצר והתברר שהוא חסר זמנית, החברה תודיע לך; במקרה כזה אתה רשאי לבחור להמתין להשלמת המלאי, לבחור מוצר חלופי שווה ערך, או לבטל את ההזמנה ולקבל החזר מלא עבור אותו מוצר. למען הסר ספק, לא תחויב עבור מוצר שלא סופק.
2.4 מחירי המוצרים המופיעים באתר כוללים מע"מ (אם חל לפי דין) אלא אם צוין מפורשות אחרת. החברה רשאית לעדכן את המחירים מעת לעת. המחיר המחייב לעסקה הוא המחיר שפורסם בעת השלמת הליך ההזמנה (בכפוף לכך שאם נפלה טעות תמחור ברורה ושאינה סבירה במחיר המוצר, החברה תהיה רשאית לבטל את העסקה – ראו סעיף 8.4 להלן).
2.5 התשלום עבור ההזמנה יתבצע באמצעות כרטיס אשראי תקף או אמצעי תשלום אחר כפי שיצוין באתר (לדוגמה: PayPal, העברה בנקאית, תשלומים במזומן באמצעות שירות חיצוני וכיו"ב, ככל שקיימים). במידה והתשלום מתבצע בכרטיס אשראי, החיוב בפועל יתבצע בעת אישור ההזמנה או בסמוך לכך. החברה רשאית לאפשר עסקאות בתשלומים בכרטיסי אשראי בהתאם לתנאים שיוצגו (כגון מספר תשלומים ללא ריבית, סכום מינימלי לתשלום).
2.6 אבטחת תשלומים: האתר פועל בפרוטוקול הצפנה מאובטח (SSL/TLS) בעת קליטת פרטי כרטיס אשראי. אנו לא שומרים אצלנו את פרטי כרטיס האשראי המלאים, והחיוב מתבצע דרך ספק שירותי סליקה המאושר על-ידי חברות האשראי ופועל בהתאם לתקני אבטחה מחמירים (כגון PCI-DSS).
2.7 לאחר ביצוע הזמנה, נפיק עבורך חשבונית עסקה/קבלה כדין, שתישלח אליך לדוא"ל שהזנת, או תצורף למשלוח. החברה מקיימת את חובתה למסור טופס גילוי ופרטי עסקת מכר מרחוק כנדרש לפי חוק הגנת הצרכן. אם לא קיבלת מסמך סיכום הזמנה/טופס גילוי בדוא"ל בתוך זמן סביר, עליך להודיע לנו כדי שנשלח אותו מחדש.

3. אספקת המוצרים ומשלוחים:
(הפרטים המלאים מופיעים במדיניות המשלוחים הנפרדת שלהלן; להלן תקציר תנאי האספקה העיקריים)
3.1 החברה מציעה שירות משלוחים לכל חלקי ישראל בהם פועלות חברות השילוח איתן אנו עובדים. אנו עושים כמיטב יכולתנו כדי לספק את המוצרים במסגרת זמן האספקה המשוער שנקבע בעת ההזמנה. זמני אספקה ואזורי חלוקה יפורטו בעמוד המוצר, ובהזמנה שתבצע תוכל לבחור את אפשרות המשלוח הזמינה לך. יש לשים לב כי משלוחים לאזורים מיוחדים או מרוחקים (לדוגמה: יישובים מעבר לקו הירוק, רמת הגולן, הערבה, אזורים המוגבלים לגישת שליחים) עשויים להתארך במספר ימי עסקים מעבר לרגיל, וייתכן שתידרש תוספת תשלום בהתאם למדיניות חברת השילוח. במידה ותידרש תוספת כזו – הדבר יצוין בפניך מראש, ונתאם איתך המשך טיפול.
3.2 דמי משלוח: עלות המשלוח, ככל שתחול, תוצג בעמוד ההזמנה ובסיכום ההזמנה, ותיגבה יחד עם התשלום עבור המוצר. תעריפי המשלוח עשויים להשתנות לפי סוג המוצר, משקלו, היעד הגיאוגרפי, מהירות המשלוח (משלוח אקספרס, משלוח באותו יום וכו' אם מוצעים), וכדומה. אם תידרש תוספת תשלום חריגה לאחר ההזמנה (למשל בשל נסיבות שגיליתן רק לאחר מכן, כמו צורך במנוף), נעדכן אותך ואתה רשאי לבחור לבטל את ההזמנה ללא חיוב במקרה שאינך מעוניין בכך.
3.3 חובת הלקוח במועד האספקה: עליך לוודא שכתובת המשלוח שמסרת נכונה ומלאה, שיש גישה למוביל עד למען (למשל, אם מדובר בבניין ללא מעלית וההובלה דורשת נשיאה במספר קומות – אנא ידע אותנו מראש; ייתכן חיוב נוסף במקרים אלה כפי שמפורט במדיניות המשלוחים). במועד האספקה, ודא שנוכח אדם בוגר בכתובת לקבלת המוצר, להציג תעודה מזהה ולחתום על אישור מסירה במידת הצורך. בהיעדר מענה בכתובת, המשלוח עלול לחזור למחסני החברה או חברת השליחויות. במקרה כזה, תיאום משלוח חוזר יהיה באחריותך ועל חשבונך (ייתכן חיוב דמי משלוח נוספים). לחלופין, בעת ההזמנה ניתן לבקש השארת המשלוח ליד הדלת או במקום מוסכם (אם שירות זה זמין); אם תבחר בכך, אתה נושא באחריות המלאה לכל סיכון (אובדן, גניבה או נזק) הקשור בהותרת החבילה ללא נוכחותך. החברה ו/או השליח רשאים לסרב להשאיר מוצר יקר ערך מחוץ לדלת גם אם ביקשת, בהתאם לשיקול דעת סביר מטעמם, ואז יהיה צורך בתיאום מסירה בנוכחותך.
3.4 עיכובים וכוח עליון: למרות מאמצינו, ייתכנו עיכובים במועדי האספקה בשל נסיבות בלתי צפויות, כגון: עומסי הזמנות חריגים, תקלות לוגיסטיות, שביתות, אירועי כוח עליון (למשל מזג אוויר קיצוני, סגר, מצב חירום) וכדומה. במקרה של עיכוב צפוי, שירות הלקוחות שלנו יעדכן אותך בהקדם האפשרי ויאפשר לך לבחור בין המתנה להגעת המוצר לבין ביטול העסקה והשבת כספך. למעט כפי שמתחייב על פי דין, החברה לא תהיה אחראית לנזק ישיר או עקיף שייגרם עקב עיכובים או כשלים באספקה שאינם בשליטתנו הסבירה.
3.5 איסוף עצמי: ייתכן שבמוצרים מסוימים תציע החברה אפשרות איסוף עצמי של ההזמנה מנקודת חלוקה או מסניף. אם בחרת באיסוף עצמי, תקבל הודעה כאשר החבילה מוכנה לאיסוף, בצירוף פרטי המיקום ושעות הפעילות. יש להגיע עם תעודה מזהה ומספר הזמנה. שים לב: איסוף עצמי יש להשלים בתוך פרק הזמן שיימסר בהודעה (למשל עד 7 ימים מההודעה). אי-איסוף במועד עשוי לגרום לביטול העסקה או לחיובי אחסון, בכפוף למדיניות החברה.

4. שירות התקנות (כללי):
במקרה שחלק מהמוצרים הנמכרים באתר כוללים או מציעים שירות התקנה (כגון מזגנים הדורשים התקנה מקצועית, תנורים בילט-אין, מכונות כביסה שחיבורן הראשוני מחייב טכנאי וכו'), יחולו התנאים הבאים:

  • אם צוין בדף המוצר שהמחיר כולל התקנה, החברה תדאג לתאם עבורך טכנאי מוסמך מטעם היבואן או מטעם השירות של החברה. לאחר רכישה של מוצר כזה, נציגי השירות ייצרו עמך קשר תוך מספר ימי עסקים לקביעת מועד התקנה בביתך. האחריות על ביצוע ההתקנה בצורה תקינה היא על הטכנאי המתקין מטעם הספק או היבואן, והתקנה זו מכוסה תחת אחריות בהתאם לתעודת האחריות של המוצר.

  • אם המחיר אינו כולל התקנה אך ניתן להוסיף שירות התקנה בתשלום נפרד, תהיה לך אפשרות לבחור זאת בתהליך ההזמנה (ככל שהחברה מציעה תיאום התקנה). במידה וביקשת התקנה מטעמנו, נגבה ממך את עלות ההתקנה במעמד הרכישה, ונדאג שתופנה לטכנאי מוסמך. אם לא ביקשת שירות זה במעמד הקנייה – האחריות לתיאום התקנה חלה עליך.

  • מוצרים המחייבים טכנאי מטעם היבואן לצורך אחריות: יש מוצרים חשמליים ("מוצרי חשמל לבנים" כדוגמת מכונת כביסה, מדיח, תנור בילט-אין וכיו"ב) שלפי הנחיות היבואנים חובה להזמין טכנאי מטעמם לביצוע ההתקנה הראשונית, כתנאי לתוקף האחריות. במקרה כזה, תצוין הדרישה הזו בתעודת האחריות ו/או בעמוד המוצר. על הלקוח האחריות לפנות לשירות היבואן ולתאם הגעת טכנאי מוסמך להתקנה לאחר קבלת המוצר (לעיתים טלפון לתיאום מגיע ביוזמת היבואן). שימו לב: הזמנת הטכנאי כאמור היא באחריות הלקוח ועל חשבונו, אלא אם נאמר מפורשות אחרת. אי-ביצוע התקנה על-ידי גורם מוסמך כנדרש עלול לפגוע בזכאות לאחריות היצרן.

  • תשלום על התקנה בנפרד למוביל/טכנאי: במקרים מסוימים, מתקיני המוצר או המובילים עשויים להציע שירותי התקנה קלים במקום (למשל חיבור מכשיר פשוט, תליית טלוויזיה על הקיר, חיבור כיריים לגז וכו') תמורת תשלום ישירות להם. אם הלקוח בוחר לשלם למוביל ישירות עבור שירות נוסף זה, ייחשב הדבר כהסכמה לעסקה פרטית מול המוביל, והאתר או החברה אינם צד לעסקה זו. גביית התשלום ומתן קבלה בגין שירות כזה הינם בין הלקוח למוביל/מתקין, והחברה לא תישא באחריות לטיב ביצוע עבודה פרטית שסוכמה ישירות ביניהם. כלומר, כל נזק או אי-התאמה שייגרמו כתוצאה מעבודת התקנה פרטית שכזו יהיו באחריות המתקין והלקוח בלבד.

  • הכנת האתר להתקנה: על הלקוח מוטלת האחריות לוודא שהתשתיות הדרושות למוצר מוכנות בביתו לפני מועד ההתקנה. למשל, לוודא שקיים שקע חשמל תקין וארקה, חיבור מים וביוב עבור מכונת כביסה, מיקום פנוי ותואם למידות המכשיר, גישה נוחה לאיזור ההתקנה וכדומה. טכנאי שיגיע ולא יוכל להשלים את ההתקנה עקב היעדר הכנה מתאימה – הביקור עלול להיות כרוך בתשלום נוסף לתיאום מועד חדש.

  • ביטול התקנה שנקבעה: אם נקבע עבורך מועד התקנה ותרצה לבטלו או לשנותו, יש להודיע על כך לפחות יום עסקים מלא מראש. ביטול התקנה בהתראה קצרה או אי-הימצאות בבית במועד שתואם עלולים לגרור חיוב בגין ביקור סרק.

  • הגבלת אחריות בהתקנה: החברה לא תהיה אחראית לנזקים למוצר, לרכוש או לגוף שנגרמו במהלך או עקב התקנה שבוצעה על-ידי צד שלישי (למעט אם מדובר בטכנאי שסופק מטעם החברה/היבואן במסגרת שירות מוזמן). במקרה שטכנאי מטעמנו ביצע התקנה רשלנית, אחריותנו תוגבל לשליחת טכנאי חוזר לתיקון הבעיה או להשבת עלות ההתקנה, לפי העניין, ולא תכלול פיצויים על נזקים עקיפים.

5. אחריות על מוצרים ושירות לאחר מכירה:
(לפרטים נוספים ראו גם "מדיניות אחריות והחזרים" בהמשך; להלן עיקרי הדברים בנושא אחריות)
5.1 תעודת אחריות יצרן/יבואן: כל מוצר הנמכר באתר מגיע עם אחריות יצרן או יבואן רשמי, בהתאם לחוק ולנהוג בשוק. משך תקופת האחריות ותנאיה מפורטים בתעודת האחריות המצורפת למוצר ובחשבונית הקנייה. בדרך כלל, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לצרכן מגיעים עם אחריות לשנה לפחות מטעם היבואן הרשמי, לעיתים יותר – לפי סוג המוצר והצהרת הספק. האחריות מוענקת ע"י היצרן/יבואן, והחברה (מפעילת האתר) אינה היצרן ואינה נותנת אחריות נוספת מעבר לכך.
5.2 מימוש אחריות ותיקונים: במקרה של תקלה או פגם בתקופת האחריות, הלקוח רשאי לפנות ישירות למוקד השירות של היבואן/יצרן (פרטיו יופיעו בתעודת האחריות או על החשבונית) לצורך תיקון או החלפת המוצר לפי תנאי התעודה. לחלופין, אתה מוזמן לפנות לשירות הלקוחות שלנו ואנו נעזור לתווך בינך לבין היבואן לצורך מימוש האחריות (כמו העברת המוצר לתחנת שירות קרובה). עם זאת, יש לדעת כי זמני התיקון, אחריות לאיכות התיקון וכד' כפופים למדיניות היבואן, ולאתר עצמו אין שליטה מלאה על כך.
5.3 תנאים והגבלות אחריות: האחריות אינה מכסה כל נזק שנגרם משימוש לקוי, שבר, רטיבות, כוח עליון (כגון ברק), או כל שימוש בניגוד להוראות היצרן. כמו כן, שיפורים או תיקונים על-ידי טכנאי לא מורשה עלולים לבטל את האחריות. על הלקוח לקרוא בעיון את תנאי האחריות והוראות השימוש ולהפעיל את המוצר בהתאם. אחריות למוצר תינתן בהתאם למפורט בתעודת האחריות ובתנאי היבואן/יצרן בלבד, ותנאי האחריות כפופים למה שנקוב בתעודה ו/או בחשבונית. אם יש סתירה בין האמור באתר/בתנאים שלנו לבין הכתוב בתעודת האחריות הרשמית – יגברו תנאי האחריות הרשמיים.
5.4 אחריות על התקנה והרכבה: אלא אם צוין במפורש אחרת, החברה עצמה אינה אחראית להרכבתם ו/או התקנתם הפיזית של המוצרים בבית הלקוח – אחריות זו מוטלת על הלקוח ועל חשבונו, או על גורם ההתקנה המוסמך מטעם היבואן. אם שירות התקנה נרכש באמצעותנו, האחריות לטיב ההתקנה כפופה לאחריות הניתנת ע"י מבצע ההתקנה (היבואן או קבלן מטעמו).
5.5 הגבלת אחריות המוכר למוצר: במידה המקסימלית המותרת לפי דין, מובהר כי החברה (מפעילת האתר) לא תישא באחריות לנזק כלשהו (ישיר או עקיף) הנובע משימוש במוצרים שסופקו מעבר לאחריות היצרן הקבועה לגביהם. החברה אינה היצרן של המוצרים, ואינה נותנת מצגים באשר לאיכותם, התאמתם למטרה מסוימת, או התאמתם לציפיות המשתמש. כל מידע טכני או תיאורים באתר לגבי מוצרים נמסרו לנו על-ידי היצרנים או הספקים, ונועדו לנוחיותך. החברה לא תהיה אחראית לאי-דיוקים או שגיאות במידע זה, אף שנשתדל לתקנם אם יתגלו.
5.6 בדיקת המוצר בעת קבלה: בעת קבלת המוצר, על הלקוח לבדוק אותו ולוודא שקיבל את הפריט הנכון, בכמות הנכונה, וללא פגם גלוי. במקרה של אי-התאמה בין ההזמנה למוצר שסופק, או אם המוצר פגום מייד עם הגעתו, יש להודיע תוך 24 שעות לשירות הלקוחות שלנו. אנו נתאם החלפת המוצר או החזרתו לפי הצורך ובהתאם להוראות הדין. במקרה כזה לא תחויב בדמי משלוח נוספים. אי הודעה במועד עלולה להתפרש כהודאה שהמוצר התקבל תקין ושלם.

6. ביטול עסקה והחזרות:
(בנושא זה ראו בהרחבה גם "מדיניות אחריות והחזרים" להלן; הסעיפים כאן מהווים תקציר בהתאם לחוק)
6.1 זכות ביטול לצרכן בעסקת מכר מרחוק: בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות מכוחו, ברכישה באתר (שהיא "עסקת מכר מרחוק") לצרכן יש זכות לבטל את העסקה בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר בפועל או מקבלת טופס הגילוי (אישור ההזמנה) – לפי המאוחר מביניהם. לקוחות שהינם אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק (מעל 65) או עולה חדש זכאים, בתנאי שנערכה שיחת התקשרות (טלפונית או צ'ט) בינם לבין החברה במהלך העסקה, לבטל בתוך 4 חודשים ממועד קבלת המוצר או טופס הגילוי, לפי המאוחר. החברה רשאית לבקש מסמך המאשר את הסטטוס (תעודת נכה, ת"ז גיל, תעודת עולה) כתנאי למתן ההטבה המורחבת.
6.2 אופן מתן הודעת ביטול: כדי לבטל עסקה, על הצרכן להודיע לחברה על רצונו בביטול. ניתן למסור הודעת ביטול בעל-פה (בטלפון שירות הלקוחות או בהגעה פיזית לחנות החברה, אם קיימת), בדוא"ל, בפקס, בדואר רשום, או בטופס מקוון ייעודי לביטול באתר – לפי הפרטים המפורטים במדיניות "ביטול עסקה" באתר. אנו נכבד הודעת ביטול בכל אחת מדרכים אלה בהתאם לחוק. בהודעת הביטול יש לכלול לפחות את שם הלקוח ומספר הזהות שלו, ואם נמסרת בטלפון – פרט מזהה נוסף (כגון כתובת או ארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום).
6.3 השבת המוצר בעת ביטול: במקרה של ביטול שלא עקב פגם או אי-התאמה, על הצרכן להחזיר את המוצר על חשבונו אל אחד מסניפי החברה או למחסני החברה, או לתאם עם החברה איסוף משלוח חזרה (ייתכן בתשלום). המוצר צריך לחזור שלם, ללא נזק, באריזתו המקורית ככל הניתן, כולל כל האביזרים הנלווים, תעודות האחריות, האריזות הפנימיות וכו'. מומלץ לצרכן לוודא אריזה נאותה של הפריט המוחזר למניעת נזק בהובלה. אם המוצר התקבל אצלנו ונמצא שנעשה בו שימוש משמעותי או שהוא נפגם בעת שהיה ברשות הצרכן – אנו עשויים, בכפוף לדין, לסרב לביטול או להפחית משווי ההחזר.
6.4 דמי ביטול: בביטול ביוזמת הצרכן (שאינו עקב פגם, אי התאמה או הפרת חוזה מצדנו), החברה רשאית לחייב את הצרכן ב"דמי ביטול" בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח – לפי הנמוך מביניהם. חיוב זה נועד לכיסוי הוצאות סליקה, טיפול, וכד'. בנוסף, אם סופק המוצר וכעת מוחזר – רשאית החברה לדרוש תשלום בגין הוצאות ההובלה שספגה בהובלת המוצר אל הצרכן (ככל שהיו).
6.5 ביטול עקב פגם או אי-התאמה: אם הביטול נעשה בגלל פגם במוצר, אי-התאמה בין המוצר שסופק לבין תיאורו באתר/הזמנה, איחור במשלוח מעבר לזמן המובטח, או כל הפרה אחרת של החוזה מצד החברה – הצרכן לא ישלם דמי ביטול כלל. במקרה כזה, החברה תתאם החזרת המוצר על חשבונה. מומלץ לדווח בהקדם האפשרי על פגם או אי-התאמה מרגע גילויים. החברה תבדוק את התלונה, ואם יתברר שאכן יש פגם/טעות, יוצע לצרכן לפי בחירתו להחליף את המוצר במוצר תקין/תואם, או לקבל החזר כספי מלא.
6.6 אופן ההחזר הכספי: בכל מקרה של ביטול עסקה זכאי, החברה תשיב לצרכן את הסכום ששולם על-ידו בגין המוצר (בניכוי דמי ביטול אם חלים) תוך עד 7 ימי עסקים ממועד קבלת המוצר חזרה במחסני החברה או ממועד קבלת הודעת הביטול (לפי המאוחר). ההחזר ייעשה באותו אמצעי תשלום בו שולמה העסקה, אלא אם הצרכן ביקש אחרת במפורש. אם העסקה בוצעה בכרטיס אשראי שטרם חויב – יבוטל החיוב; אם חויב – יזוכה הכרטיס; אם שולמה במזומן/העברה – יבוצע זיכוי בהעברה בנקאית או בצ'ק מזומן. נביא בחשבון את המועדים שהחוק מתיר (כגון 7 ימי עסקים כאמור).
6.7 חריגים לשלילת זכות הביטול: החוק מונה מספר סוגי מוצרים ושירותים שלא חלה עליהם זכות ביטול, ולכן המשתמש אינו יכול לבטל את העסקה בגינם, למעט אם יש פגם או הפרה. בין היתר:

  • מוצרים שיוצרו במיוחד לפי דרישת הצרכן (הזמנה אישית בהתאמה מיוחדת).

  • מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול שהתברר כי הצרכן פתח את אריזתם המקורית (למשל: דיסקים, תוכנות, סרטים).

  • מוצרי "מידע" כהגדרתם בחוק המחשבים (תוכנה, קבצים דיגיטליים וכד') לאחר שנמסרו לצרכן (למשל, קוד תוכנה שנחשף).

  • מוצרים פסידים שמתכלים או מתבלים מהר, כגון מזון טרי, פרחים, ועוד.

  • שירותים שהצרכן קיבל כבר בתוך 14 הימים (למשל, אם הזמנת שירות תיקון שבוצע לאלתר).
    (הרשימה המלאה של החריגים מופיעה בחוק; אם תהיה סתירה בין הנוסח כאן לנוסח החוק – הנוסח החוקי יגבר.)
    6.8 ביטול עסקה על-ידי החברה: החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל הזמנה, כולה או חלקה, במקרים יוצאי דופן. למשל: אם התגלה כי המשתמש הפר תנאי שימוש אלה או פעל באופן בלתי חוקי; אם בעת ביצוע ההזמנה נפלה טעות סופר ברורה במחיר המוצר או בתיאורו; אם אירעה תקלה טכנית שמנעה קליטת פרטי ההזמנה כראוי; אם התברר כי המוצר אזל במלאי ולא ניתן לספקו בזמן סביר; או בכל מקרה של כוח עליון המונע את קיום העסקה. הודעת ביטול במקרה כזה תימסר ללקוח באמצעות פרטי ההתקשרות שמסר, והחברה תשיב כל סכום ששולם בגין המוצרים המבוטלים (או תבטל את החיוב). למעט השבת התמורה, הלקוח לא יהיה זכאי לכל פיצוי נוסף בגין ביטול שכזה.

7. קניין רוחני:
כל זכויות הקניין הרוחני באתר ובתכניו שייכות לחברה או לצדדים שלישיים שהתירו לחברה להשתמש בהם. זכויות אלה כוללות, בין היתר: שם האתר וסימני המסחר "EKS", לוגואים, עיצוב האתר, טקסטים, תמונות, גרפיקה, קוד האתר, קובצי מדיה וקול, מאגרי הנתונים, תיאורי המוצרים (מלבד תוכן הנמסר ע"י הספקים), וסודות מסחריים הקשורים להפעלת האתר.
חל איסור להעתיק, להפיץ, לשכפל, למכור, להשכיר, לשדר, להציג בפומבי, לעבד, לתרגם או לעשות שימוש מסחרי כלשהו בתכנים מהאתר, כולם או חלקם, ללא קבלת אישור מפורש מראש ובכתב מהחברה. אין לנהוג בתכני האתר בניגוד לזכויות היוצרים או לזכויות הקניין האחרות של בעלי הזכויות. סימני מסחר של מוצרים המוצגים באתר שייכים לבעליהם, והצגתם באתר אינה מקנה רישיון כלשהו להשתמש בהם.
המשתמש רשאי כמובן לעשות שימוש הוגן וסביר בתכני האתר לצרכים אישיים (כגון הדפסת מפרט מוצר לצורך בחינה), אך לא לשימוש מסחרי שאינו אושר.

8. שימושים אסורים והתנהגות משתמשים:
המשתמש מתחייב שלא לעשות באתר או באמצעותו כל שימוש בלתי חוקי, בלתי מורשה או הפוגע בחברה או בצדדים שלישיים. לדוגמה, ובהמשך לאמור לעיל, חל איסור מוחלט על הפעולות הבאות:

  • התחזות לאדם או לגורם אחר, שימוש בחשבון לא לך, או מסירת פרטים שגויים ומטעים.

  • ניסיון לחדור לקוד המקור של האתר, לשרתיו או למאגרי הנתונים שלו; שיבוש פעולת האתר, עקיפת אמצעי אבטחה, שימוש בכלים אוטומטיים (כגון "רובוטים" או "סקריפטים") על מנת לאסוף נתונים מהאתר או כדי לבצע הזמנות מרובות בצורה לא אנושית.

  • הפצת וירוסים, תולעים, או כל קוד מחשב זדוני אחר באמצעות האתר.

  • העלאת תכנים על-ידי משתמש (ככל שהאתר יאפשר זאת, למשל חוות דעת על מוצרים) אשר מפרים זכויות יוצרים, סימני מסחר, פוגעים בפרטיות, מכילים לשון הרע, הסתה, תכנים פוגעניים, פורנוגרפיה, או כל חומר בלתי חוקי.

  • שימוש באתר לצורך ביצוע עוולה או עבירה לפי כל דין.

  • כל פעולה העלולה להטיל על האתר עומס כבד באופן בלתי סביר (לפי שיקול דעתנו), לפגוע בביצועיו או להפריע לשימושם של משתמשים אחרים באתר.

החברה שומרת את הזכות לחסום גישה לאתר או לבטל הזמנות למשתמש שהפר סעיף זה, וכן לנקוט נגדו צעדים משפטיים במקרה הצורך. המשתמש ישפה את החברה בגין כל נזק, הפסד, אבדן רווח או הוצאה שייגרמו לה עקב הפרת סעיף זה על ידו (לרבות הוצאות משפט ושכר טרחת עו"ד).

9. תוכן צד שלישי וקישורים יוצאים:
האתר עשוי לכלול לעיתים קישורים לאתרים חיצוניים, או תוכן המסופק על-ידי צדדים שלישיים (כגון תכנים שיווקיים של ספקי המוצרים, ביקורות משתמשים, פוסטים ממומנים וכד'). קישורים אלה נועדו לנוחות המשתמש בלבד, או כהמלצה כללית. אין בכך משום ביטוי תמיכה או אחריות מצד החברה לגבי אותם אתרים או תכנים חיצוניים. החברה אינה מתחייבת כי כל קישור שיעלה באתר יהיה תקף ויוביל לאתר פעיל. אם לחצת על קישור חיצוני – אתה יוצא מהאתר ועובר לסביבה שאינה בשליטתנו, ולכן תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אותו צד שלישי יחולו.
החברה לא תישא באחריות לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם לך עקב שימוש או הסתמכות על תוכן, מוצרים או שירותים באתרים חיצוניים. כל התקשרות בינך לבין צד שלישי שהגעת אליו דרך קישור מהאתר (למשל, השתתפות במבצע של ספק דרך פלטפורמה חיצונית) נעשית בינך לבין אותו צד, ועל אחריותך בלבד. אנו ממליצים לקרוא היטב את תנאי השימוש והפרטיות של כל אתר חיצוני אליו אתה נכנס.

10. הגבלת אחריות של החברה:
10.1 תפעול האתר: החברה משקיעה משאבים לוודא שהאתר יהיה זמין, מאובטח וללא תקלות. עם זאת, האתר ותוכנו ניתנים לשימוש כפי שהם ("As-Is"), יתכן שאינם חפים משגיאות, וייתכנו שיבושים בזמינות או בדיוק התוכן. החברה אינה מתחייבת שהאתר יפעל ללא הפסקות או שגיאות בכל עת, או שהוא חסין לחלוטין מגישה בלתי מורשית, קלקולים, או כשלים. לא תהיה לך כל טענה בשל שיבושים זמניים בפעולת האתר.
10.2 תוכן מידע ומפרטים: המידע באתר, ובכלל זה מפרטי מוצרים, תמונות ותיאורים, ניתן בעיקרו מאת הספקים והיצרנים. החברה עושה מאמץ לוודא שהמידע אמין ומדויק, אך ייתכנו טעויות או אי-דיוקים. תמונות מוצרים נועדו להמחשה בלבד (ייתכנו הבדלי גוון, מראה או פרופורציות לעומת המציאות). אם מצאת טעות במפרט או בתיאור – אנא עדכן אותנו. למעט כנדרש בדין, החברה לא תישא באחריות לטעויות או לשגיאות בתוכן המוצג באתר.
10.3 השימוש על אחריות המשתמש: השימוש באתר, בתוכן המופיע בו, ובשירותים הנלווים – כולו על אחריותך הבלעדית. החברה, מנהליה, עובדיה ונציגיה לא יהיו אחראים לכל נזק ישיר, עקיף, מיוחד או תוצאתי שייגרם למשתמש או לרכושו עקב השימוש באתר או אי היכולת להשתמש בו, ככל שהדבר מותר על פי חוק. בכל מקרה, אם על אף האמור תימצא החברה אחראית כלפיך, אחריותה המצטברת לא תעלה על הסכום ששילמת בפועל לחברה בגין המוצר או השירות שממנו נובעת העילה לנזק, או 100 ש"ח – לפי הגבוה מביניהם.
10.4 מוצרים ושירותים נלווים: החברה לא תשא באחריות לנזקים הנובעים משימושך במוצרים שרכשת באתר מעבר לאחריות המוגבלת שניתנה מטעמנו כמפורט לעיל. בפרט, החברה אינה אחראית על התאמת המוצר לציפיותיך, לאופן שימוש שגוי או בניגוד להנחיות, או לתוצאות של שילוב המוצר עם ציוד אחר. באחריותך לקרוא את הוראות השימוש והאזהרות המצורפות למוצר לפני הפעלה ראשונה. שימוש לא נכון במוצר, אי ציות להוראות בטיחות, או הפעלה בסביבה שאינה מתאימה – כולם עלולים לסכן אותך ולבטל את אחריות היצרן; החברה לא תהיה אחראית לנזקים שייגרמו עקב כך.
10.5 תוכן משתמשים באתר: אם האתר מאפשר למשתמשים לייצר תוכן (כגון ביקורות, תגובות וכד'), מובהר שכל תוכן כזה הוא באחריות המשתמש שמסר אותו. החברה אינה ערבה לנכונות, אמינות וחוקיות תוכן שמשתמשים אחרים מפרסמים, ואינה חייבת לפקח עליו. עם זאת, החברה רשאית לפי שיקול דעתה לערוך, להסיר או לסרב לפרסם תכנים כאלה אם יימצאו מפרים או בלתי הולמים.
10.6 שיפוי: המשתמש מתחייב לשפות ולפצות את החברה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמם בגין כל נזק, הפסד, אבדן רווח, תשלום או הוצאה (לרבות שכר טרחת עו"ד והוצאות משפט) שייגרמו להם עקב הפרת תנאי שימוש אלה על ידו, או עקב שימוש שעשה באתר או בשירותים בניגוד לדין או לזכויות צד שלישי. חובה זו של השיפוי תחול גם לאחר סיום השימוש באתר. במקרה שהחברה נתבעת או מחויבת לשפות צד שלישי עקב מעשי המשתמש, היא רשאית לנהל את ההגנה המשפטית לפי הבנתה, והמשתמש מחויב לשתף פעולה באופן מלא, ובין היתר – לא להגיע להסדר פשרה כלשהו ללא אישור החברה מראש ובכתב.

11. שינוי בתנאים והפסקת פעילות:
11.1 החברה רשאית לערוך שינויים בתנאי שימוש אלה ובמדיניות הפרטיות מעת לעת. במקרה של שינוי מהותי, נודיע על כך באתר ו/או באמצעות דוא"ל לפחות 7 ימים לפני כניסתו לתוקף. תנאים מעודכנים יחולו ממועד פרסומם, אלא אם ייקבע אחרת. באחריות המשתמש להתעדכן בתנאים מעת לעת. המשך שימושך באתר ייחשב כהסכמה לתנאים המתוקנים. אם אינך מסכים לשינויים – עליך לחדול מהשימוש באתר.
11.2 החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילות האתר, כולה או חלקה, בכל עת, לצמיתות או באופן זמני, עם או בלי הודעה. זאת, בין אם לצורך תחזוקה, עדכון, שינוי מודל עסקי, או מכל סיבה אחרת. במקרה של הפסקת פעילות קבועה, יימסר עדכון באתר זמן סביר מראש. הפסקת פעילות זמנית (למשל לצורך תחזוקת שרתים) תתבצע, ככל האפשר, בשעות פחות עמוסות.

12. דין וסמכות שיפוט:
הדין החל על תנאי שימוש אלה ועל כל סכסוך הנוגע לשימוש באתר או לרכישה בו הוא דיני מדינת ישראל. מקום השיפוט הבלעדי לכל עניין הנובע מתנאים אלה או מהשימוש באתר יהיה בבתי המשפט המוסמכים באזור עכו – חיפה, ולא בכל מחוז שיפוט אחר, אלא אם החברה הודיעה על בחירה אחרת. תנאי שימוש אלה לא ייחשבו כהסכם לטובת צד שלישי, ואין בכוונתם להקנות זכויות לצדדים שלישיים כלשהם.

תודה שקראת את תנאי השימוש. נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה נוספת, ופנייה בנושא זה ניתן להפנות אל שירות הלקוחות שלנו באמצעות פרטי הקשר המופיעים באתר. גלישה נעימה וקנייה מוצלחת!